Announcement

Collapse
No announcement yet.

Konkurransedress

Collapse
X
  • Filter
  • Tidsrom
  • Vis
Clear All
new posts

• Konkurransedress

Er det noen andre som er enig i at konkurransedresser er utrolig behagelig? Jeg synest de er supre. Har flere både fra Swix og Bjørn Dæhlie. De fra Bj. er mine favoritter. Bruker dressene både sommer og vinter når jeg trener, stort sett uansett form for trening. Føler de regulerer temperaturen i kroppen bra. Får av og til litt rare blikk når jeg kommer i drakt midt på sommeren men bryr meg ikke. Bruker de litt på fritid hjemme og, glemmer meg nesten av og til når jeg kommer fra trening. Blir det for surt og kaldt tar jeg på meg to eller tre lag.

Har nå i høst fått gjennomført mange gode lange treningsøkter. Bynner å bli kaldere ute nå så bruker stort sett tre drakter nå. Føler det fortsatt er lett å bevege seg da de er veldig tøyelig. Her forleden etter en hel dag med trening der jeg brukte tre drakter oppdaget jeg etterhvert når jeg skulle ta de av at glidelåsene satt fast. Fikk litt panikk en stund, oppdaget at stoffet på beskyttelsesklaffen hadde kommet inn i glidelåsen og kilt de fast. Jobbet mef de ganske lenge for å få de løs. Den ene var skikkelig fast. Det har heldigvis ikke skjedd igjen men får de nok opp hvis det skjer. Satser på mye snø og skitrening snart nå.

Comment

Relaterte innlegg...

Collapse

Jobber med saken...
    X